Saturday, January 30, 2010

valentine

0214
Valentine is coming,
and yet i wont use alot of money
coz i dun have boiboi this year

luckily this year valentine is crush with CNY
have my beloved family and relatives with me
at least i wont feel lonely rite?
but i stil hope that have some surprise on my life
may b, this will be the surprise?

想起了一首歌
“我一个人 吃饭旅行 到处走走停停
 也一人 看书 写信 自己对话 谈心”

虽然一个人
但我也可以过得很精彩
起码,
我有一班好朋友
爱情还是随缘吧
我  还不想被牵绊。。。
虽然看到别人出双入对时会有点心酸
但是我还是喜欢自由地过活

不会去羡慕
因为每个人都有自己的选择
而我选择了等待。。。
我深信时机成熟的那天
我一定会遇见我的那个他
现在就让我们在各自的生活当中
去准备自己吧。。。


i know i will be happy
because I'm enjoy my life
我很幸福
因为我用心地活着。。



0 comments: